Om kommentarer: Dyker upp, försvinner & kommer igen

1/05/2009

Tillsvidare ett tag försvinner kommentarer du gör ett kort ögonblick efter att du sett dem under postningen. Det beror på att jag raderar dem. Sedan kommer de nästan direkt igen. Det är för att jag publicerar om dem exakt lika (eller ev. om jag ibland fixat något stavfel).

Jag gör detta därför att jag prövar ut en sak jag ev. ska införa. Och just nu tills jag utvecklat funktionen är detta enda sättet jag kan göra det på. Vill ej koda en massa innan jag vet om jag vill ha funktionen.

Det kan ibland också bli på så sätt att de aldrig dyker upp eller försvinner. I så fall har jag fångat upp dem innan de publicerats första gången. För den slutliga kommentaren ska det inte gå att se någon skillnad (tror jag) oavsett hur jag gör.

4 kommentarer
Anonym sa...

PS

Några gånger av misstag har jag publicerat den anonymt istället för med webbadressen. I så fall e-posta mig bara så fixar jag det och tipsar dessutom om din blogg i en bloggpostning om den är seriös och har värde för läsarna.

/Hans

2009-01-05 14:47
Anonym sa...

Ja eller skriv en ny kommentar om det om du inte har min e-postadress!

2009-01-05 14:48
Anonym sa...

Jag gör också så att ev. synpunkter som kommer via e-post publicerar som kommentarer för de av er som inte har något emot. Om ni tycker det är enklare att e-posta. Inget problem alls.

Eller p.g.a. att proxyn nu är nere och den nya inte är uppe. Om ni så att säga störs av att kommenteringen går genom Googlet.

2009-01-05 15:45
Anonym sa...

Jag har satt upp den förra proxyn igen eftersom den nya dröjer. Så ni som har access till den kan ju använda den som förr för anonyma-kommentarer.

2009-01-05 16:36

Kommentera