Ännu ingen Bolt (-_-;)

2/04/2009

Ännu har vi ingen Bolt. Åtminstone inte här i Uppsala. Men här har vi honom i alla fall på Youtube. Först trailer...

Ett extra långt filmklipp från filmen:

Och TV-reklam:

Slutligen ett par scener som visar den tydligare 3D-upplevelsen som filmen klarat att uppnå. Först jagar Bolt fram på en motorväg i samma hastighet som motorcyklar. Bolt ska ju vara en meta-film där Bolt är filmstjärna och vi får anta att den här scenen är från filmen i filmen:

Bolt tillsammans med duva. Här är 3D ännu bättre. Dessutom framgår det ganska bra hur det är gjort (i alla fall som jag tror efter att ha sett klippet) med varierad skärpa, skuggning och kontrast kombinerad med att vissa saker är stilla medan objekt rör sig i varierad storlek.

Den verkar så kul efter att man sett det sista filmklippet.

Precis som jag skrev i en kommentar här är jag inte imponerad över att ingen datoranimerad film går alls just nu ('_')

Jag tycker det är tråkigt och dåligt att filmindustrin inte klarar att ha minst en datoranimerad film och/eller film med levande djur konstant på biograferna (¬_¬)

Jag menar vad ska jag se nu (;_; )( ;_;)

0 kommentarer

Kommentera