Pryltrend

10/27/2008

Inför årets jul har prylbloggen kommit igång bra. Det där är min blogg för att under julen passa på att försöka förstå och fånga in det kommande årets trender och åsiktsförändringar. Förra året förutspådde vi väl framgångar som Nintendo Wii liksom ett flertal starka influenser som påverkade hela 2008...

Jag flyttade nu ut på bloggen till en egen domän: www.pryltrend.com.

Dessutom ändrade jag om färgerna till ljusblått och rosa vilket var 2008 års japanska färger. Framöver ska jag också försöka få in grått som jag tror är den färg på julklapparna 2008 som är rätt. Något att sätta till blodrött ska jag väl hitta närmare julen. Det hela är redan nu ganska smaklöst (^_^) Men julen i sin helhet är nu ändå både fördummande och smaklös så varför inte (-__-)

0 kommentarer

Kommentera