Ett riktigt internetapotek jag nådde via Läkemedelsverket

10/18/2008

Precis som så många andra har jag skrivit fel på crimemedicin.com och crimemedicine.com. Detta trots att jag flera gånger uppmärksammat och skrivit om problemet. Nu gick jag återigen fel in på crimemedicin.com och klickade på kul runt bland annonserna. Bland flera så har vi nedan ett av de internetapotek jag nådde på detta sätt:

De och många internetapotek får i dagarna med hjälp av Läkemedelsverkets kampanj jättefin extra trafik som svenska skattebetalare betalar för. Detta är inte bara 100% olämpligt utan 100% inkompetent. När det kommer till trafikflöden på internet har Läkemedelsverket inte ens nått så långt att de kan försöka köra upp på banan. De är vilse en bit in i skogen och kör på en gammal grusväg och att de inte ser någon annan därför att de är så duktiga att de leder. Vi andra har varit uppe och kört på razingbanan i många år.

0 kommentarer

Kommentera