Felstavningen Crimemedicin ger massor av trafik

10/17/2008

Åtminstone är det min bedömning just nu. SEOTaktik gick upp till plats ett på Crimemedicin för någon timme sedan: crimemedicin:

Innan rankade den tydligt sämre. Att ta ut statistik från Google Analytics under dagen går inte att göra tillförlitligt. Likväl kan jag säga att SEOTaktik redan enligt statistiken fått 29 besökare. Det kommer med andra ord bli riktigt intressant att se vad vi hamnar på. Jag skulle inte bli helt förvånad om vi för hela helgen inte hamnar på säg åtminstone 5000 besökare avseende Crimemedicin om jag nu inte blir knuffad neråt. Det kan också bli väsentligt mycket mer.

Oavsett det har vi redan med de 29 besökarna visat att jag hade rätt om felstavningen. Tänk nu också på att vi har massor av andra sannolika felstavningar.

0 kommentarer

Kommentera