Google Blogger: Guider och hacks

12/26/2008

Jag är ganska förtjust i Blogger. Det är nog mest att jag vant mig vid plattformen och nu tycker det går enkelt och snabbt att skriva. Samtidigt är Google Blogger ofta underskattad. Blogger går att anpassa betydligt mer än de flesta tror. Här hittar du därför tips om anpassning av utseende, funktion och SEO. När det kommer till SEO har jag mycket kvar att dokumentera kring Blogger men ändå är detta redan så vitt jag vet den mest kompletta genomgången.

Listan nedan är knappast komplett över vad som publicerats med det är tror jag allt av det bästa:

3 kommentarer
Anonym sa...

Taggmolnet på Pryltrend. Hur gör man sånt.

2008-12-26 07:52
Anonym sa...

Om taggmolnet bloggar jag senare:

Se här:
http://www.seotaktik.com/2008/12/hur-man-gr-taggmoln-bloggas-senare.html

2008-12-26 15:01
Anonym sa...

Massor med JÄTTEBRA!!!!

När jag snickrat klart min ska jag tipsa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SARA

2009-01-04 18:49

Kommentera