Hello Kitty avslöjad

6/25/2009

Nu har jag verkligen flow kring trender. I efterhand tror jag det började i mitten av maj. Och idag känns det som jag äntligen förstår det svåraste av alla mysterier: Hello Kitty. Jag är så Glad över det.

Jag har funderat och tittat på henne känns det under evigheter. Hela tiden har jag upplevt att jag precis sett hennes hemlighet men jag har aldrig lyckats sätta fingret på det.

Nu tror jag att det är löst \(^o^)/
Hello Kitty var för mig det jag mött som varit svåraste att förstå. Mycket Glädjande.

På Pryltrend.com har vi nu min Hello Kitty-modell bloggad: Hemligheten med Hello Kitty
Nu ska jag titta över vad andra (måste finnas många som förklarat henne) tror. För sådana här hobby-projekt är det bättre att först själv titta. Ofta visar det sig att man kommer mer rätt därför att det annars är lätt att fastna i gamla föreställningar som ny associerad kunskap (t.ex. här runt perception i hjärnan) visat är föråldrad.

0 kommentarer

Kommentera