Avseende "länktips" idag och närmaste tiden

1/09/2010

De länktips som nu kommer rör nyheter inom IT- och informationssäkerhet. Dessa är en del av vad jag behöver göra för att uppdatera mig något inför en rapport jag läser.

Kvaliteten på reflektioner rörande nyheter man gör är beroende av flera saker. Just att man är uppdaterad är en sådan sak. Vidare när man inte tittat på ett område under en tid tar det ett tag för kunskap att komma fram även om man mer eller mindre hållit på med ett område många år.

Från det inser vi att kommentarer rörande länktipsen just nu är att betrakta som en del av processen att uppdatera mig och därför saknar tyngre värde. De är heller inte kvalitetskontrollerade. Rent personligt upplever jag också nivån som pinsam.

Ännu publicerade länktips:

BLANDADE LÄNKAR: 2010-01-09 I
BLANDADE LÄNKAR: 2010-01-09 II
BLANDADE LÄNKAR: 2010-01-09 III

2 kommentarer
Anonym sa...

Tjena Hans.

Har gjort en liten "blänkare" om din kompetensplats på min IDG-blogg (blogg.idg.se/itperspektiv).

Keep up the good work!

Mvh,

Predde

2010-01-11 20:58
Swedish Research sa...

Tack :-)

2010-01-11 21:09

Kommentera