Ny domän för bloggen: www.seotaktik.com

3/21/2008

Nu har det blivit av att införskaffa en egen domän till bloggen: www.seotaktik.com. Det är något som är mycket enkelt att göra med Blogger. Jag beskrev tidigare hur man gör på min matblogg efter jag anmält den till en länklista för receptbloggar på ett receptforum där jag såg att många hade subdomäner på Blogger men önskade egna domäner: Att göra en matblogg med eget domännamn på Blogger. Annars hade den guiden passat bra på den här bloggen.

Ny struktur
Dessutom städade jag upp strukturen och arkivering. Från början hade jag ett mer ambitiöst tänk med flera guider som fungerade som huvudsidor. Det blev emellertid aldrig riktigt av att sköta om.

Nu ska istället en huvudguide finnas som en tidig version finns av nu: Att få Seriösa & Kraftfulla Länkar Gratis. Och ett fåtal kategorier.

0 kommentarer

Kommentera