Fler upphittade guider om länkbyggande

3/17/2008

Ytterligare ett par artiklar med tips om länkbyggande. Dessa är skrivna av Justilien Gaspard på Searchenginewatch.com.

SEO Link Building: Budget Stretcher for Online Retail and E-Commerce Sites. Searchenginewatch.com. Särskilt tycker jag diskussionen om att komplettera webbutiker material som går och har förutsättning att få länkar från den typ av sajter som faktiskt värderas högt av Google är värdefull.

5 Ways to Discover Link Building Ideas. Searchenginewatch.com. Diskussionen om "Consumer Review Sites" är vad som är intressant.

Övrigt han diskuterat i andra artiklar tas bättre upp i de guider jag tipsat om tidigare i de fall det har värde. Först ska jag dock säga att min guide står sig väldigt bra jämfört med alla dessa: Att få Seriösa & Kraftfulla Länkar Gratis. Och jag tänker uppdatera den idag eller i morgon för att ta in betydligt fler tips. Dessutom tar jag då in länkarna till de andra guider jag tipsat om och kommentarerna jag gjorde.

Tills dess hittar du övriga guider nedan. Den jag tycker var bäst är den översta:

En ambitiös guide till länkbyggande
Cutts om att få bra & gratis länkar.
Mer om att få seriösa länkar
En till guide & interna länkar

0 kommentarer

Kommentera