Tillbaka i Windows

8/19/2009

Problemen med Windows är nu borta. Det tillfälliga problemet var ingen större olägenhet. Längre perioder är emellertid inte min Ubuntu-installation av flera orsaker inte helt trevlig att arbeta i. Inte minst har jag fått ganska bra surf-prestanda på Windows med Chrome. Så det var bra att det blev av för mig att fixa det.

Men nu får den se till att fungera bra. Och där tänker jag på vad jag viskade för mig själv idag. För en enormt stor organisation som t.ex. Microsoft är det mycket att klara att se och man missar lätt den lilla detaljen. Och man behöver lägga tid på att ordna problem som aldrig borde ha funnits t.ex. installera en personlig brandvägg.

Då tar det tid i onödan (-__-)
Mig är det sak samma men systematiskt blir det naturligtvis besvär för alla användare som behöver peta runt i onödan. Det är viktigt att hålla fokus rätt.

Men det var verkligen inget problem att köra Ubuntu någon dag och fixa Windows-defekten. Inget problem alls.
All good (^_^)

0 kommentarer

Kommentera