Vad säger ni alla om att vi tar och tipsar hela morgon-, fakta- och kvällspressen om den strålande SEO-analys John C. Dvorak på PCMag.com gjort d=(^o^)=b
Särskilt tror jag hans intressanta försök med onpage SEO är läsvärda för alla konkurrenter man kan tänkas ha (#^_^#) En höjdpunkt av så många har vi här...
"With the new long URL you get the date and the headline of the post. In some instances with a long headline it's ridiculous. Besides, the second URL is cumbersome, long-winded, and impossible to type by hand. It is supposed to be search-engine friendly and more likely to get the attention of Google. Check out the fact that 90 percent of the blogs and major Web sites all use this supposed trick to get attention.
It does nothing.
[...]
I think it's because these long URLs are just crap and stupid. "
Från: www.pcmag.com/article2/0,2817,2340694,00.asp
Helt klart 2009 års SEO-artikel. Bra Dvorak v(^o^)
Vilket stjärna.
Kommentera