Nyfiken vital vaknade

1/18/2013

Nu gick Nyfiken vital upp igen. Ingen respons från Textdrive ännu.


I kommenterande avslutning till:



Var min erfarenhet många år att man egentligen alltid tenderade att förlora på att eskalera konflikter oavsett andra värden. Men sedan efter ett antal till år - osäker exakt när - är det ingenting jag märker av. Snarare är det väldigt sällan man kommer i närheten av den typen av konflikter längre.


Tänkbart har det att göra bl.a. med att supportfunktioner blivit mer av en industri. Därmed mindre risk att de tar saker personligt och som vanligen är bättre införstådda med att många de möter i supporten konkret kan skada företaget genom att skaffa sig andra leverantörer, blogga om deras problem m.m. Eller kanske e-posta vicepresidenten och klaga på USA som jag skämtade med Joyent när jag undersökte möjligheten för dem att ta tillbaka servern:


"And if Textdrive are not nice to during a move if so point them the blog
post and hint the Vicepresident might increase the tax just for them. Just
seeing him behind President Obama tells anyone with the eys open it is his
hencheman."


Regarding:
"I wrote a comical blog post about them which you might find amusing. In
Swedish so through Google Translate:


[Red: Samma länk som nean men genom Google Translate]


Vice President Biden släpps lös på Textdrive.com



En för alla barn och ungdomar som funderar på en karriär som livvakt har vi en fin bild av Hencheman / Lifeguard Biden i fullaktion med att understryka för republikanerna vad som ska läsas in mellanraderna: Antingen pratar ni med Obama eller så blir det med mig och min korrekt icke-handeld-vapens knytnäve. När Biden knackar på dörren vet du att det är dags att rösta och rösta rätt. Den dag jag satsar på att bli EU-president är McCain och Biden de ideala kompetenserna att hyra in för att hålla ordning på Europas alla parlament.


0 kommentarer

Kommentera